שלבים בבניית אתר אינטרנט

שלב א' – רכישת דומיין (כתובת האתר)

דומיין הוא הכתובת הייחודית שקיימת לכל אתר אינטרנט. זהו השם שמקלידים על מנת להגיע לאתר האינטרנט.
סיומות נפוצות לאתרי אינטרנט הינן :  com    או co.il

כדאי לבחור בדומיין קליט ולא מסובך על מנת למנוע מלקוחות פוטנציאלים לטעות באופן ההקלדה ולהגיע לכתובת לא נכונה. רב כתובות הדומיינים הינן באנגלית, ולכן מומלץ לבחור שמות פשוטים וקליטים שיאפשרו למשתמש ממוצע להגיע אליהם בלי לטעות באופן הכתיבה.

השם שתבחרו צריך להיות קשור לתחום העיסוק שלכם, כך שהמסר יועבר ללקוחות שלכם וגם למנועי החיפוש שיקדמו את האתר שלכם.

הדומיין שתרכשו תקף לפרק זמן מוגבל (בד"כ שנה או שנתיים), בתום תקופה זו תקבלו מייל שיזכיר לכם לחדש את הרשיון.

חברתינו תשמח לסייע לכם בתהליך רכישת הדומיין המתאים עבור העסק שלכם.

שלב ב' – בחירת שרת לאחסון האתר

שרת אינטרנט הוא מחשב ייעודי שעליו מאוחסן התוכן של האתר. לרב אותו מחשב (שרת) מאוחסן בחוות שרתים.
כאשר אתם בוחרים חברת אחסון אתרים עליכם לשים לב לדברים הבאים:
– היכן נמצא השרת? שרת שממוקם בישראל לב יגיב מהר יותר משרת שממוקם בחו"ל.
– האם חברת האחסון מגבילה אתכם בגודל האחסון? (גודל הקבצים)
– האם חברת האחסון מגבילה אתכם ברוחב הפס? (כמות המידע שעוברת אל האתר או חוזרת ממנו  – download / upload)
– האם חברת האחסון מאפשרת לכם גישה לגבות את תכני האתר, האם יש לכם גישה לקבצי הגיבוי?
– האם לחברת האחסון יש צוות תמיכה טכנית שיעמוד לרשותכם בעת תקלה?
– האם השרת מאובטח ועומד נגד פרצות אבטחה?

לחברתינו שרת אינטרנט ייעודי המאוחסן בחוות שרתים בישראל. לקוחותינו נהנים ממהירות גלישה מקסימלית, רוחב פס בלתי מוגבל, שטח אחסון גדול, צוות תמיכה טכנית, שרת מאובטח ומערכת גיבוי שמאפשרת גישה לתכני האתר.

שלב ג' – הפניית כתובת האתר לשרת שבו מאוחסנים הקבצים

לאחר שרכשתם דומיין לאתר שלכם, עליכם לעדכן את ההגדרות במיקום שבו מאוחסן האתר (השרת).
הפניה זו מקשרת בין הכתובת שבחרתם לתוכן האתר עצמו.

חברתינו תשמח לסייע לכם בעדכון ההגדרות של ניהול הדומיין כך שהגולשים שיקלידו את כתובת האתר שלכם יופנו למקום הנכון…..

שלב ד' – מיתוג האתר ובחירת ערכת עיצוב

במידה  וללקוח קיים לוגו יש להתאים את אופי האתר ללוגו הקיים. מיתוג האתר הינו חלק מהייחודיות שמשדר הלקוח. כדאי לבחור קו אחיד שישלים את הקונספט העיצובי של הלקוח (לוגו, כרטיסי ביקור וכדומה).
אם ללקוח אין לוגו קיים, יש להקדיש זמן ומחשבה לבניית קו עיצובי תואם, שיאפשר מיתוג גרפי נכון לעסק.
בניית לוגו שישולב עם עיצוב נכון של האתר ישדרו מסר שיווקי מקצועי לגולשים.

לחברתינו נסיון רב במיתוג גרפי של חברות (עיצוב לוגו, כרטיסי ביקור, נייר מכתבים ועוד),  אנו מתמחים גם בשילוב אלמנטים גרפים קיימים והתאמתם לערכת העיצוב של האתר.

שלב ה' – ניהול תוכן האתר

לאחר שנבחרה תבנית העיצוב של האתר, כך שהקונספט העיצובי של הלקוח נשמר, והמסר השיווקי מועבר לגולשים, הגיע הזמן הנכון להוסיף תוכן לאתר. השימוש במערכת ניהול התוכן של וורדפרס פשוט וקל לתפעול.  הכתיבה דומה לשימוש בכל מעבד תמלילם רגיל  (לדוגמה וורד), ניתן להוסיף לכל כתבה (פוסט) תמונה, סרטון וידאו, גלריה, קובץ שמע ועוד.
יש להקפיד על שימוש בשפה תקנית בזמן הוספת התכנים, שימוש במילים נכונות בעת כתיבת התכנים יקדם את האתר שלך במנועי החיפוש.

לחברתינו נסיון רב בכתיבת תוכן שיווקי לאתרי אינטרנט.

שלב ו' – קידום האתר ברשת, שיווק ופרסום

אתר האינטרנט הוא כרטיס הביקור של הלקוח. המטרה הא לגרום לכמות מקסימלית של גולשים להגיע לאתר האינטרנט שבנינו. ישנן דרכים רבות לפרסם את אתר האינטרנט שלכם, לדוגמה: פורומים באינטרנט, שיווק וויראלי (פה לאוזן), פייסבוק,  מועדון חברים וכמובן קידום במנועי חיפוש.

לאחר שהאתר מוכן, אנו נשמח ללוות אתכם ולחשוב יחד מהן הדרכים הנכונות לקדם את אתר האינטרנט שלכם.

שלב ז' – תחזוקת האתר, הוספת תכנים, גיבוי

עכשיו כשאתר האינטרנט שלכם מוכן, יהיה עליכם להמשיך לעדכן אותו על ידי הוספת תכנים. מנוע החיפוש של גוגל סורק את כל אתרי האינטרנט ומקדם אתרים שמתעדכנים על בסיס קבוע. לכן מומלץ להוסיף תכנים חדשים בתדירות גבוהה. מדי פעם, מומלץ להוריד מהשרת את קבצי הגיבוי. אחת לשנה או שנתיים, יהיה עליכם לחדש את שם הדומיין שרכשתם.

חברתינו תשמח לסייע לכם בתחזוקת שוטפת של האתר.